Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de catre I.I. Bende József, prin intermediul magazinului online fashionshoes.ro Legea practicata in prezentul contract este cea a statului roman. Prezenta sectiune defineste orice contract in temeiul caruia vanzatorul, www.fashionshoes.ro, transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor listate mai jos. In cazul in care ne informati, inainte de incheierea contractului (verificarea comenzii), ca solicitati livrarea inainte de sau la o data anume precizata, aceasta data fiind esentiala din punctul dvs. de vedere, va rugam sa nu plasati comanda, fashionshoes.ro neasumandu-si responsabilitatea pentru livrasri la date fixe, ci inauntrul termenului fixat in prezentul contract. Prin accesarea in continuare a site-ului de catre dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit siin cunostinta de cauza cu privire la acceptarea termenilor si conditiilor contractuale, contractul producand efecte obligatorii asupra dvs. Totodata, prin plasarea unei comenzi de catre dvs. pe acest site, recunoastetiin mod explicit ca aceasta comanda implica o obligatie directa de a plati vanzatorului fashionshoes.ro.
1. Preambul – Definitii si Termeni Fashionshoes – este denumirea comerciala a I.I. Bende József, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Gheorgheni, Harghita, str. Nicolae Balcescu, nr. 8, avand numar de ordine in Registrul Comertului F19/320/2018 , cod unic de inregistrare fiscala 39576506 (număr de telefon: 0740 542 910 (număr standard gratuit - conform tarifului operatorului, adresa de e-mail: info@fashionshoes.ro) Vanzator - fashionshoes Cumparator - persoana fizica sau juridica sau alta entitate care isi face un cont pe site si care plaseaza o comanda confirmata de vanzator. Client – poate fi orice persoana fizica (peste 16 ani) sau persoana juridica care acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre fashionshoes. Utilizator – orice persoana fizica (peste 16 ani) sau persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si- a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea termeni siconditii. Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail (sau numar de telefon mobil) si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul comenzilor plasate. Cosul meu – sectiune din cont care permite cumparatorului/utilizatorului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea comenzii, cumparatorul/utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre vanzator de urmarire a produselor prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia. Site / Magazin Online – serviciul electronic furnizat de fashionshoes, care este o platforma de vanzari care permite plasarea de comenzi de catre client si incheierea de contracte de vanzare la distanta cu vanzatorul, precum si furnizarea de servicii de catre fashionshoes, administrat de I.I. Bende József, constituind un set de site-uri web interconectate, disponibile la: www.fashionshoes.ro si subdomeniile acestora. Comanda - un document electronic aparut ca forma de comunicare intre vanzator sicumparator, prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona produse de pe site. Produs - bun mobil, disponibil in site / magazinul online care face obiectul contractului de vanzare intre client sivanzator prin intermediul magazinului online, dupa achitarea pretului. Toate Produse prezentate in cadrul magazinului online sunt noi din fabrica. Contract de vanzare - contract de vanzare la distanta, in sensul art. 2 pct.7 din OUG 34/2014, prin intermediul magazinului online, privitor la vanzarea de catre vanzator catre client a produselor cu plata Pretului plus orice alte costuri suplimentare, inclusiv costurile de expediere, ale caror termeni sunt specificatiin prezentul Regulament. Contractul de vanzare este incheiat intre client sivanzator prin mijloacele de comunicare la distanta, dupa acceptarea comenzii de catre vanzator in conformitate cu principiile stabilite in prezentul regulament. Contractul de vanzare denumestein special produsul, caracteristicile sale principale, pretul, costurile de expediere si alte conditii relevante. Fiecare produs este subiectul unui contract devanzare. Vanzatorul poate incheia un contract de vanzare cu un client nonconsumator si ca urmare a incheierii unui contract fara procedura stabilitain acestitermeni si conditii, care va fi confirmata prin e-mail la solicitarea uneia dintre partile la contract. Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile fashionshoes, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie. Promotiile – conditii speciale de vanzare sau oferirea de servicii, reglementate în conditiile exprimate in cadrul magazinului online, propuse de catre vanzator sau de alta entitate relevanta, despre care clientul va fi informat ca parte a promotiei, intr-un timp specificat, de care clientul poate beneficia in conditiile specificate de exemplu reducerea pretului sau a costurilor de livrare, in limita stocurilor disponibile. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre fashionshoes, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre vanzator, indiferent de modalitatea de livrare. Specificatii / Detalii produs – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora. “PRP” (sau denumit “RRP”, dupa caz) este un pret recomandat de revanzare al produsului transmis direct de catre producator, cat si, dupa caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, vanzatorului, pretul de vanzare fiind stabilit in mod independent de catre vanzator, in functie de propria sa politica comerciala. Scopul unic al aceste informatii este de a sprijini cumparatorul/ clientul/ utilizatorul in decizia de cumparare a produsului. Cumparatorul/ clientul/ utilizatorul intelege ca marcarea mai putin evidenta a acestei informatii nu este de natura de produca confuzie si ca, in luarea deciziei de cumparare a bunului, cumparatorul/ clientul/ utilizatorul trebuie sa aiba in vedere strict pretul de vanzare comunicat de catre vanzator si solicitat de acesta din urma cumparatorului/ clientului/ utilizatorului pentru produsul comercializat. “Pret taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scazut pret practicat de catre vanzator cel putin in perioada ultimelor 30 de zile inainte de data aplicarii reducerii de pret asupra produsului. In conditiile legii, pretul taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul taiat este valabil in limita stocului disponibil al produsului. “Pret de vanzare” reprezinta contravaloarea produsului, pretinsa si solicitata de catre vanzator, cumparatorului/ clientului/ utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din site. Pretul nu include costurile de livrare, cu exceptia cazului in care conditiile promotiei utilizate de catre magazinul online stabilesc altfel. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre pretul de vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre pretul de vanzare si pretul taiat. Pretul de vanzare este valabil in limita stocului disponibil al bunului/serviciului. Zi lucratoare- una din zilele de luni pana vineri cu exceptia sarbatorilor legale, declarate zile libere. Newsletter- serviciul electronic, care permite tuturor clientilor care il utilizeaza sa primeasca informatii periodice de la fashinshoes sau de la vanzator, in special despre produse, magazin online, inclusiv produse si promotii noi, la adresa de e-mail sau numarul de telefon furnizat de catre client, cu acordul expres al clientului. Termenii de furnizare a serviciilor de newsletter de catre fashionshoes sau de vanzator sunt stabilitiin reglementari separate, puse la dispozitie ca parte a magazinului online.
2. Documente contractuale Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda. Daca modifica cantitatea produselor din comanda va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata. Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza contractului.
3. Politica de vanzare online Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui utilizator/cumparator. Pentru motive justificate fashionshoes isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul utilizatorului/cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii utilizatorului/cumparatorului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel fashionshoes. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/cumparatorul se poate adresa departamentului de relatii cu clientii al fashionshoes, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.fashionshoes.ro sunt noi siin momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului contract si in limita stocului disponibil. Din acest motiv fashionshoes isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comandain cazul in care respectivul produs nu se mai regasestein stocul magazinului, produsele ramase se demonstreaza a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de fashionshoes. In cazul platilor online vanzatorul nu este si nu poate fi facut
responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul. Cumparatorul va fi obligat sa achite si toate costurile suplimentare de
transport, de livrare, taxele postale sau de orice alta natura, pentru a va pune in posesia produselor comandate, costuri care se adauga la pretul produselor comandate. Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor prezentate pe site
fara o notificare prealabila. Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email la adresa specificata de dvs. la inregistrare. Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea
afisata pe monitorul dvs. si cea a produsului sau decalajele in ceea ce priveste masura/dimensiunea produselor, datorita particularitatior acestora. Cumparatorul este de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propria raspundere.
4. Comanda 4.1. Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda angajandu-se la plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului. 4.2. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii si consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului. 4.3. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. Dacafashionshoes confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. 4.4. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un Serviciu expirain termen de 14 zile de la: ziua in care cumparatorul intrain posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat ziua in care cumparatorul intrain posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese 4.5. In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://www.fashionshoes.ro/politica-de-retur 4.6. In cazul in care clientul/cumparatorul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul/comanda respectiv/a. In cazul in care Comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru comenzile achitate cu card bancar -prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat; pentru comenzile achitate cu op/iTransfer/ - prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat; pentru comenzile achitate ramburs - prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat. 4.7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute. 4.8. Daca produsul nu este returnat in starea initiala in care a fost expediat si astfel produsul nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, deteriorat, accesorii lipsa, produsul deteriorat, produsul a fost purtat in exterior), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator. Diminuarea valorii produselor returnate Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica produsele inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a produselor, cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o facaintr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un articol de incaltaminte in interior, nu sail poarte in exterior, la diverse ocazii. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, respectiv, produsul nu a fost doar probat, cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor, avand in vedere ca societatea I.I. Bende József comercializeaza doar produse noi si nu poate valorifica catre un alt client produsele care au fost purtate. Ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare, recomandam cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) siimpreuna cu toate accesoriile acestuia. 4.9. In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului. 4.10 Acceptarea comenzii de catre fashionshoes se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (via e-mail) din partea fashionshoescatre cumparator, conform careia comanda a fost verificata, si urmeaza sa intre in procesul de livrare, fara a necesita o confirmare de primire din partea cumparatorului. 4.11 Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea finala a comenzii de catre fashionshoes.
5. Garantia legala de conformitate a produselor Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie de conformitate conform legislatiei in vigoare. Termenul de garaantie de conformitate oferit de fashionshoes (inclusiv pentru vicii ascunse) este cel prevazut de legislatia in domeniu, iar garantia comerciala acordata este de 30 zile si se calculeaza de la data livrarii produsului. Produsele comercializate de societatea I.I. Bende József sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantie voluntara conventionala se poate acorda doar daca producatorul ofera o astfel de garantie comerciala. In nici intr-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existenta sau inexistenta unei garantii conventionale comerciale. Daca sunteti persoana fizica, va reamintim drepturile dvs. ca si consumator prevazute in ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, precum si cele prevazute dedirectiva 1999/44/CE si anume: ARTICOLUL 4 - Conformitatea bunurilor „Dupa caz, vanzatorul are obligatia sa livreze consumatorului bunuri care indeplinesc cerintele prevazute la art. 5-7, fara a aduce atingere prevederilor art. 8.” ARTICOLUL 5 - Cerinţe subiective de conformitate „Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele condiţii: a) respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in contractul de vanzare;
b) corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare si pe care vanzatorul l-a acceptat;
c) sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare, prevazute in contractul de vanzare;
d) sunt furnizate cu actualizari conform dispozitiilor contractului de vanzare.” ARTICOLUL 6 - Cerinte obiective de conformitate „(1) Pe langa respectarea cerintelor subiective de conformitate prevazute la art. 5, bunurile indeplinesc urmatoarele conditii: a) corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
b) dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vanzatorul l-a pus la dispozitia consumatorului inainte de incheierea contractului;
c) daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si d) respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de orice declaratie publica facuta de vanzator sau in numele acestuia sau de alte persoane situate in etapele anterioare ale lantului de tranzactii, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi publicitare sau pe eticheta. (2) Vanzatorul nu este tinut sa respecte declaratiile publice, in conformitate cu dispozitiile alin. (1) lit. d), in cazul in care acesta demonstreaza cel putin una din urmatoarele situatii:
a) nu cunostea si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratia publicain cauza;
b) pana la momentul incheierii contractului, declaratia publica a fost rectificatain acelasi mod sau intr-un mod similar celui in care a fost facuta; sau
c) decizia de a achizitiona bunurile nu ar fi putut fi influentata de declaratia publica. (3) In cazul bunurilor cu elemente digitale, vanzatorul se asigura ca consumatorul este informat cu privire la actualizari si caii sunt furnizate actualizari, inclusiv actualizari de securitate, care sunt necesare pentru a mentine conformitatea acelor bunuri pe parcursul uneia din urmatoarele perioade:
a) in care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil la aceasta, avand in vedere tipul si scopul bunurilor si al elementelor digitale si tinand seama de circumstantele si natura contractului, atunci cand contractul de vanzare prevede un singur act de furnizare a continutului digital sau a serviciului digital;
b) prevazute la art. 9 alin. (3) si (4) în situatia in care contractul de vanzare prevede furnizarea continua a continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul unei anumite perioade. (4) In cazul in care consumatorul nu instaleaza, intr-un termen rezonabil, actualizarile furnizate in conformitate cu alin. (3), vanzatorul nu raspunde pentru nicio neconformitate cauzata exclusiv de lipsa actualizarii relevante, cu urmatoarele conditii: a) vanzatorul a informat consumatorul cu privire la disponibilitatea actualizarii si la consecintele neinstalarii acesteia de catre consumator;
b) neinstalarea sau instalarea incorecta a actualizarii de catre consumator nu a fost cauzata de existenta unor deficiente in instructiunile de instalare furnizate consumatorului. (5) Nu se considera ca exista o neconformitate potrivit prevederilor alin. (1) sau (3) daca, la momentul incheierii contractului de vanzare, consumatorul a fost informat in mod explicit ca o anumita caracteristica a bunurilor nu corespunde cerintelor obiective de conformitate prevazute la alin. (1) sau (3), iar consumatorul a acceptat in mod expres si separat acest lucru la momentul incheierii contractului de vanzare.”
6. Reclamatii Toate reclamatiile se vor formula in scris sau telefonic, de indata ce este practic posibil si in orice caz, in termen de maxim 14 zile de la receptionarea comenzii de catre cumparator prin contactarea relatii clienti, scris via e-mail pe adresa vanzari@fashionshoes.ro sau telefonic la 0740 542 910. Reclamatia trebuie documentata prin punerea la dispozitie a tuturor datelor relevante privand evenimentul invocat. Reclamantul trebuie sa puna la dispozitia fashionshoes numarul comenzii/facturii, documentul de transport (AWB), motivul reclamatiei, fotografii (in cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului. Nicio reclamatie nu va fi luatain calcul daca marfa a fost modificata sau s-a intervenit in orice fel asupra ei. Termenul de solutionare a reclamatiei va fi de maxim 10 zile de la data primirii coletului continand produsul reclamat, pentru orice alt motiv care excede prevederile ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
7. Confidentialitatea datelor si comunicarii comerciale Fashionshoes ofera potectie persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Respectam confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora catre terti si ss le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) si pentru informari comerciale referitoare la activitatea noastra. Conform cerintelor Legea nr. 129/2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice,fashionshoes.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dvs. sau o alta persoana. Conform Legii nr. 129/2018, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata prin posta pe adresa societarii noastre. La crearea contului de catre utilizator, fashionshoes poate transmite acestuia prin e-mail si/sau notificari push si/sau mesaje (sms) comunicari conform campaniilor in vigoare si informatii cu privire la diferite functionalitati ale platformei care se pot dovedi utile utilizatorului.
8. Securitatea datelor si comunicariile comerciale Datele personale colectate vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului. Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostrii. Fashionshoes.ro nu promoveaza spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia. Comunicarile realizate de catre fashionshoes.ro prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
9. Frauda Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-uluifashionshoes.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul fashionshoes.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.
10. Limitare de responsabilitate Nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel de pierderi. Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal. Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor. Site-ul fashionshoes.ro nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre fashionshoes.ro a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor dupa livrare siin special pentru pierderea acestora.
11. Forta majora Fashionshoes.ro isi rezerva dreptul saintarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate, daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de fashionshoes care includ: incendii, explozii, inundatii, conditii meteorologice extreme, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti. Dacain termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul si notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
12. Litigii Orice litigiu aparut intre utilizatori sifashionshoes va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane citarea putandu-se face la sediul fashionshoes cu adresa : Gheorgheni, Harghita, str. Nicolae Balcescu, nr. 8.