Politica de Retur
Daca, din diverse motive, nu sunteti multumit de produsul achizitionat il puteti returna sau schimba in termen de 10 de zile lucratoare de la data primirii comenzii. (Ord.130 / 2000).
Metoda de returnare a produselor:
In cazul in care doriti sa returnati un produs achizitionat de la noi, am creat o politica de retur care sa faciliteze acest proces. Va rugam sa parcurgeti cu atentie detaliile de mai jos pentru a intelege pasii necesari in procesul de returnare.
Politica de Retur:
Aveti dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 10 zile calendaristice de la primirea lor.
Produsele returnate trebuie sa fie in stare perfecta, sa nu prezinte semne de uzura sau deteriorare.
Procedura de Returnare:
Completati Formularul de Retur cu informatiile necesare, incluzand numarul comenzii, detalii despre produs si motivele returnarii.
Trimiteti formularul completat la adresa de email specificata in cadrul formularului.
Dupa primirea formularului, vom genera un AWB pentru ridicarea produselor de la dvs si veti fi contactat de catre firma de curierat pentru aceasta procedura.
Retineti ca, prin completarea si trimiterea formularului de returnare, sunteti de acord sa achitati o taxa de ….. lei pentru procesarea si transportul returnarii + costul initial al transportului, care vor fi retinute din suma restituita.
ATENTIE!
NU se accepta coletele expediate prin Posta Romana.
*Produsele ce prezinta urme evidente de uzura, precum machiaj, pete, deodorant etc., nu se ramburseaza.
Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Motive pentru care fashionshoes refuza returul produselor:
deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii fashionshoes.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.